Սեբաստացու օրեր

Մեր քոլեջում մենք մասնակցում ենք տարբեր և հետաքրքրաշարժ նախագծերի, հիմա կներկայացնեմ դրանցից մի քանիսը:

<<Տոլմաի Փառատոնին>> որը տեղի է ունենալու նոյեմբերի 20-ին՝ ժամը 13։00-ին։ Այստեղ կթողնեմ լինկը ավելի մանրամասն ծանոթանալու համար…

<<Գինու պատրաստման գործընթացն >> Այս նախագծի ընթացքում մենք ծանոթանում ենք գինու պատրաստման մի քանի փուլերի: Ահա այստեղ կթողնեմ լինկը: Նշեմ, որ իմ ամենասիրելի նախագծերից մեկն է:

գինեգործություն - Իրազեկ

Ես նաև մասնակցություն եմ ունեցել Մարիամ Քալանթարյան Мхитар Севастийский նախագծին: Այս նախագծի իմաստը կայանում է նրանում որպեսզի մենք ճանաչենք մեր կրթահամալիրի անվանումը որտեղից է առաջացել և ով է Մխիթար Սեբաստացին, նաև նրա աշխատությունների մասին: Այստեղ կթողնեմ լինկը: https://yanaxachatryan.edublogs.org/2020/11/16/мхитар-севастийский/‎

Мхитар Себастаци

Ահա և Ելենա Օհանյանի նախագիծը որը նույնպես կապված է  <<Սեբաստացու Օրեր>> -ի հետ:

Մեր քոլեջում այնքան հետաքրքիր նախագծեր կան, որ այս մեկի կողքով չէի կարող անտարբեր անցնել: <<Ցուցահանդես Վաճառք>> : Երևի թե իմ ամենասիրելի նախագիծն է: Այնքան հետաքրքիր է անցնում այս ամենի պատրաստման գործնթացը: Նշեմ, որ ցուցահանդեսի վաճառքը տեղի է ունենալու դեկտեմբերին:

Գայանե Սարգսյանի նախագիծը նույնպես շատ հետաքրքիր է:

https://yanaxachatryan.edublogs.org/2020/11/07/արցախ-իմ-տուն/‎(opens in a new tab)

Այսքանը մեր քոլեջի մասին հուսով եմ ձեզ դուր եկավ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *